luni, 12 septembrie 2011

Cum sa o ard cersetor si paduchios!!!

Asta a întrecut orice măsură! O televiziune franceză a jignit grosolan în cadrul unei emisiuni,o întreagă Românie! După ce ne-a făcut "cerşetori",că cică asta ar fi la romani sportul naţional şi nu fotbalul, ne-a catalogat drept "păduchioşi"!!! Pfoa!!!! Când am văzut reluarea emisiunii era să sparg televizorul de frustrare şi indignare! Eu nu sunt mă nici cerşetor şi nici păduchios,chiar mă simt mai curat şi civilizat decât mulţi dintre francezi! Probabil se simt neputincioşi în fata fenomenului de magrebianizare a Parisului, odată capitală culturii şi civilizaţiei,astăzi toaleta publică în natură a algerienilor şi marocanilor cu statut de cetăţeni ai capitalei franceze. Jurnaliştii suferă probabil, mult, când văd că pe locul obiectivelor turistice de patrimoniu universal,apar cerşetorii şi chiciurile chinezeşti, multă mizerie şi kkt şi în dorinţa de răzbunare, dau în noi cu jigniri.Şi dacă în ţara asta nu mai există demnitate şi onoare din partea celor care ne conduc,încât să iasă public şi să le răspundă măcar pe măsură,(unde eşti tu Antonescu???) va trebui să mă apăr singur. Şi nu voi jigni întregul popor francez ci doar pe aia care merită, spunându-le, în engleză desigur, un simplu: "fuck france" . Şi pentru că mă respect pe mine destul încât să nu înghit mizeriilor lor la nesfârşit, ,pentru o vreme nu mai calc în niciun magazin,supermaket cu capital francez şi nu voi mai cumpăra niciun produs franţuzesc. În cel mai rău caz o să caut să mă împrietenesc cu o franţuzoaică şi în semn de răzbunare să-i penetrez pervers şi batjocoritor toate găurile cu care a înzestrat-o mama natură.
Deschid o listă cu produsele şi magazinele franţuzeşti pe care le voi boicota,sper să mă ajutaţi.

De data asta, sigur numai sabia mai poate schimba ceva !!!

Un comentariu:

Florin spunea...

Categoric!!!!