miercuri, 2 ianuarie 2013

O lume la fel

Am compus o melodie. :)
Toată lumea zice : "ÎN SFÂRȘIT!!!"
Versurile sunt ale tatălui meu și cu ocazia asta i-am făcut și lui o mare bucurie, pentru ca "n-ai și tu o melodie frumoasă care sa-mi placă" Am încheiat citatul. :)
Am compus-o și înregistrat-o într-o seară... și ar fi păcat sa o țin doar pentru mine, mai ales ca e singura de acest fel. :)))))))
Considerați-l un mic cadou de la mine pentru voi toți pentru anul în care am pășit . Deocamdată atât pot sa dau. :))
LA MULŢI ANI !


O LUME LA FEL 

O lume la fel !

O altă zi și-o altă noapte
Un început mai bun ca ieri
O nouă filă dintr-o carte
Şi vrei din nou, să începi să speri
Speranțe vii, speranțe moarte,
Priviri solemne către cer
Iluzii noi, spre lumi departe
Şi jurăminte în eter.
Un suflet pleacă, altul vine
Instinctele ne sunt materne
Şi vei rămâne ca şi mine
Doar cu regretele eterne.

Un comentariu:

Radu C Dumitru spunea...

La Multi Ani omule, e frumos ce ai compus. Atat.