luni, 3 septembrie 2007

IKEA

Astazi IKEA.
“Draga am fost azi la IKEA. Fata,ne-am dus sa ne uitam dupa un dulapior pentru ala micu sa aiba unde sa-si puie cartile si caietele ca incepe scoala si ne-am invartit doua zeci de minute pe acolo ca nu aveam unde sa parcam masina,asa era de aglomerat! Nu am luat nimic ca nu am gasit la culoarea tapetului din camera lui,dar vreau sa-ti spun ca am mancat acolo la fastfudul ala cu 50 de mii niste cremvusti si niste chiftele de nici eu nu fac acasa asa bune. Plus ca platesti sucul odata si dupa aia poti sa iti pui in pahar de cate ori vrei, ca nu se supara nimeni. Mi-am mai pus si in sticla de plastic sa am si acasa! A fost mai greu pana am gasit un loc la masa iti dai seama ce bataie era! A si am uitat sa iti arat ca tot am cumparat ceva. Ia uite aici: Ia ghici cat am dat pe setul asta de linguri de lemn? 4 Ron,adica 40 de mii,sase linguri iti dai seama ce ieftin???”
Acum e mare bataie la acest IKEA.Toata lumea - IKEA. Nu mai poti sa iesi din Bucuresti pe DN1,chiar daca e luni seara,sambata la pranz sau orice zi-orice ora. Dar stiti de ce? Fiindca lumea se duce sa manance chiftele acolo de unde ar trebui sa-si ia o canapea! Ieri am trecut cu masina in drum spre aeroport si cum am trecut peste primul pod din dreptul centrului de shopping deja am scapat de trei sferturi din masini. Am aruncat o privire in parcare. Ce ziceti? Locurile de parcare rezervate handicapatilor erau libere?
Pe urma discutia dintre cele doua veritabile gospodine e cat se poate de penibila si mincinoasa fiindca aceasta grijulie mamica are pe pereti in casa un batran vinarom,nicidecum un tapet,colorat si obscen. Aceasta minunata doamna a fost scoasa la o plimbare in oras de catre sotul dinsei, care a auzit de la un coleg de-l lui, politist la sectia 7,ca e undeva un loc unde se mananca si se bea ieftin de tot si daca vrei, poti sa si vezi niste canapele si dulapuri…asta daca iti mai ramane timp dupa ce cauti o ora loc de parcare si dupa ce astepti sa se elibereze o masa la snack-bar. Se numeste IKEA.
Va urma.

Un comentariu:

samanya spunea...

ahh...si cine pierde din treaba asta? IKEA? sa piarda... Taranu de bucuresti? oricum e prost. la naiba cu sociatatea de consum! sa moara!!