sâmbătă, 20 decembrie 2008

Opeth,Andy,Munchen...

Anul asta,personal, am fost tare privilegiat! Nu as fi crezut niciodata in viata mea ca o sa vad cele mai dorite grupuri de mine, doar aproape intr-un singur an de zile...NapalmDeath,Evergrey,Metallica,Iron Maiden,Judas Priest,Testament,Massive Attack,Sepultura,Cynic,Meshuggah,Carcass...insa totul a culminat pe 6 decembrie cu OPETH!!! Nu pot sa explic in cuvinte ce inseamna un concert cu baietii astia! Si cand ma gandesc ca Mikael Akerfeldt are varsta mea, imi vine sa bag capul in pamant de rusine si sa nu mai ies de acolo niciodata! Fata de ce a realizat el in viata lui legat de muzica eu (Taine) practic nici nu exist... Lasand la o parte faptul ca din geniul lui curge un izvor nesecat de inspiratie pe care nu il au multi muzicieni,compozitiile si prezenta lor scenica este desavarsita.Practic nici nu ma mai intereseaza ca sunt satanisti sau nu si e doar o chestiune de imagine, ci ma concentrez fix asupra compozitiei pieselor si a trairii lor ca artisti pe scena. Ma trece un fior...in fine. Oricine a ascultat Opeth imi poate da dreptate cand spun ca dupa atatea albume tot astepti cu interes orice chestie legata de ei. Albumele lor sunt diferite ca sound ca si compozitie, toate pline de complexitate si rafinament. Traire,e clar!
Eu..., ma chinuiesc de ani de zile sa "mai scot ceva". Acel ceva pe care unii il mai asteapta. E foarte greu,aproape imposibil,cu toata dorinta mea de a continua si de a lupta. Sunt doar o umbra. Si impropiu fac comparatia...acea comparatie care ma trimite repede la culcare. De ce el poate si eu nu? Gasesc cu greu cateva explicatii ridicole,gen "nu e tara care trebuie", "avem si altele pe cap,avem treaba","nu castigam din muzica si de-aia", dar nu e deajuns.Ba chiar ma enervez mai tare. Imi dau seama ca totul in viata mea e gresit! Ca nu fac ce trebuie,ce simt ca vreau sa fac si ceea imi doresc ! Imi ocup timpul cu o multime de prostii care nu au nici o importanta,sau poate au prea mica doar in viata asta... Regret enorm,plec capul si merg mai departe.

In acceasi zi cu Opeth in accelasi oras,la acceasi ora mai cantau si Soilwork, in alt club insa! Si a doua zi, Motorhead cu Saxon in altul.E ceva,nu? Dupa concert am ramas in club sa mai beau o bere doua,trei. Ba ala care a zis ca "nemtii e niste prosti si nu stie sa se distreze" este el un mare prost! Un club de rock asa cum trebuie sa fie,adica muzica de bun simt si civilizat...
Da, m-am intors in Romania. Despre ea, curand.

Un comentariu:

Irina spunea...

de acord. Opeth sunt extraordinar de talentati si sunt printre putinele trupe pentru care chiar am respect.

sunt satanisti? :))

mi s'ar parea cam...penibil...