marți, 17 februarie 2009

Cartofii, petrolul si violul

Cand eram mic,acum 25 de ani si faceam foamea ca 99% din populatia tarii,toata ziua mancam cartofi prajiti.Dimineata la pranz si seara.Cartofi prajiti cu paine si gulie cu sare. Tocmai de accea acum urasc cartofii la maxim, ca mi-au iesit pe nas, pe gura,pe urechi...peste tot.Drept consecinta nu am mai mancat de cativa ani.Serios.Acum cateva zile insa nu stiu prin ce minune(probabil ca am simtit mirosul recesiunii si a viitorului colaps economic) mi s-a facut pofta de cartofi. Ma duc in piata.Ca un bun cetatean care vrea sa sprijine economia (daca se poate numi asa mizeria asta), incerc sa cumpar numai produse romanesti si cer un kilogram de cartofi romanesti. Cucoana s-a uitat la mine ca la un nebun sau ca la un cersetor,cu mila. Imi raspunde ca nu are cartofi romanesti ci numai unguresti.Am zis ca nu am avut noroc si cer la alta taraba. La fel. Nu imi venea sa cred! Nu exista cartofi rosii romanesti!!! Totul in piata aia era importat din Turcia,Olanda,Ungaria,etc..Cer o mica explicatie iar un tarabagiu cu iz de Cioran,filozofand, incearca sa-mi explice precum ca cartofii nostrii nu se vand,ca nu arata bine. Parca i-as cumpara sa-i expun in bibloteca,nu sa-i mananc!
Nu pot sa cred ce a ajuns tara asta,o batjocura,o mizerie,o mafie,o tiganeala,o manea. Daca nu mai exista in piata nici cartofii nostrii traditionali,nationali romanesti suntem de mare cacat. Ne caram dracului de aici cu catzel,cu purcel sau facem dracului ceva! Sa nu mai mancam eventual

Urasc la maxim OMV! E limpede de ce,toata lumea stie ca vagabonzii astia fac PIB-ul mare Austriei,au salarii uriase,iar jegosii se imbogatesc batandu-si joc de romani. Nu ca iubesc eu prea tare romanii,ba dar sa profiti in asa hal de resursele naturale ale tzarisoarei mi se pare de neconceput! Ma arde factura de gaz acasa rau de tot,atat de rau,incat de fiecare data cand vine, blestem si injur si blestem si injur toti nenorocitii astia si tot sistemul asta corupt,atat de corupt incat i-as executa pe toti in cap,la rand,ca in China. Pe rand. Mai mult, au vandut si gazul care ar putea exista intr-o eventualiatate... Deocamdata, atat pot sa fac, sa-i injur. Si ma pot sa fac inca ceva. Sa nu mai calc deja de 2 ani in statiile de benzina OMV si Petrom! Cand trec prin fata camerelor de luat vederi, ocazional,le arat degetul mijlociu. Atata satisfactie pot sa am si eu. Dar ma gandesc daca ar exista o mica solidaritate si ar face toti ca mine timp de un an de zile,nu cred ca le-ar fi prea bine,nu? Si ce s-ar intampla daca lasam dracului comoditatea la o parte si nu mai cumparam din supermaketuri jegurile pe care ni le baga aia pe gat sa le consumam- "produse in UE". Inca mai putem,dar vrea oare cineva?

In Italia ne facem de cacat.Daca a mai ramas ceva de necacat din poporul asta puturos,mincinos,corupt,furacios,jmenar,jmecherit,jegos,fara coloana vertebrala...PUTE! TOTUL PUTE!
Mi-e rusine sa zic ca sunt roman.
"Nu,nu faceti confuzie" zic eu unui neamtz.
"Roman nu Rrom". Ala s-a uitat la mine mirat... n-a inteles nimic,normal.
Ba pana si nemtzii zic tzigoiners,spaniolii gitanos,englezii gipsy,iar noi suntem cei mai smecheri: rromi.Discriminare??? Fuck off!!!
Antonescule unde esti tu cand avem nevoie de tine,fiindca conducatorii astia ai nostrii sunt niste carpe,se sterge cine vrea cu ei pe picioare...
Baftalo!

2 comentarii:

Asibaris spunea...

Te mai si miri ca romanii cauta legumele cat mai aspectoase? Sa fim seriosi, cati sunt ca tine sau, indraznesc sa zic, ca mine?
Pe langa asta, cine-si mai bate capul sa se duca la piata? E mult mai comod la market, unde ai de toate in acelasi loc, chiar angros? Si, oricum, care-i diferenta intre supermarket si piata? Toate produsele importate, si de ici, si de colo.
Din anumite, chiar multe, puncte de vedere, vorba ta, suntem un popor jegos, lipsit de coloana vertebrala.

Tudor Năpasta spunea...

Nu te/va sperie cat de adevarate sunt toate cuvintele astea? :|