duminică, 4 decembrie 2011

Plec de acasa...

... am vrut să zic că, în calitate de prestator la SC TAINE Rock Band, mă atârn şi eu de remorca microbuzului şi plec într-un mini tour prin România.:))

Abia aştept să revăd Clujul şi prietenii mei de acolo. Uhhhh !!! Sper că s-a făcut palinca!
Timişoara, un oraş fabulos... te visez!!! Fix 22 de ani de când a izbucnit Revoluţia...
Braşov, adulmec mirosul de vin fiert din centru... mmmm...
Turneul va avea loc între 15 şi 18 Decembrie, deci pentru cei care vor să mă caftească, mă găsiţi în felul următor:
15 Decembrie - CLUJ în club Euphoria alături de revelaţia cupei "SLAYER tribute" - băieţii de la SILENT SCREAM
16 Decembrie - ne plimbăm prin Cluj şi încercam să agăţăm gagici dornice de aventuri...:)) Avem o prospătură în grup, respectiv domnişorul Ciprian Martin.:))
17 Decembrie - TIMIŞOARA, în club Daos impreuna cu FACEPLANT....
18 Decembrie - BRAŞOV în club Rockstadt, acolo îi avem ca şi "super guests",pe cine altcineva decât... WHITE WALLS!!!  ( Un preview probabil la ce o să fie în 2012... nu spun mai mult de atât...)


SABIA O IAU CU MINE ÎN TURNEU  pentru ca numai EA mai poate schimba ceva!!!






Niciun comentariu: