duminică, 29 noiembrie 2009

Mesaj de la un prieten

paun virgil SpamReply 11:33 11/28
"ia zi ma, il mai votezi pe betzivul ala frenetic si caftitor? tu il votezi oricum, ca esti un ULTRAS "

11:33 11/28 mesaj postat pe site-u PRESHIDINTELUI: Faptul ca m-am nascut si ca am trait pana la 41 de ani in romania m-a facut intotdeauna sa simt ca teoria lui Darwin este periclitata si anume ca nu omul se trage din maimuta ci maimuta se trage din niste oameni care s-au prostit intr-un asemenea hal pana cand au ajuns cimpanzei. Vad ca se discuta ca dupa anumite sondaje, doua treimi dintre romani isi bat copiii. Sondajul este eronat, el se refera la o cu totul alta problema. Sondajul corect este cati la suta dintre romani bat copiii altora. Acest fel de sondaj exista? Si daca da, sa ni se prezinte rezultatele. Problema este alta si anume ca ala a lovit copilul in campania prezidentiala din 2004. Dupa care a fost ales presedinte si a fost presedinte 5 ani de zile."


Asta am primit pe Messenger de la un prieten. Mult adevar graieste...:))
Imi pun problema ca o sa ma duc la vot (caci nu am lipsit niciodata) si o sa votez cu ambii, ca si-asa imi plac amandoi... Unul caftitor si care are "in spate" niste pitici si la propiu si la figurat si niste gagici bune poate doar de filme XXX, iar celalalt baiat cica elevat, dar care e sprijinit de personaje "istorice". Ma cac diaree direct cand vad bannere PSD cu meseriasii Geoana,Iliescu,Vanghelie,Voiculescu,Hrebenciuc...mama-mama ce gasca misto!!!
Asa ca dracu' ne ia oricum....
Mergeti la vot!

Un comentariu:

Marcela Rusu spunea...

ca ne ia dracu' sau nu, nu stiu, dar macar sa ne asumam si noi ceva, sa fim macar o data responsabili :)