duminică, 13 decembrie 2009

Revelion TV

De abea astept Revelionul! Imi ere chiar dor de marea taraneala nationala! Deja ma gandesc cu groaza si emotie ce o sa fac in noaptea dintre 2009 si 2010...Vreau anul asta sa nu mai fiu un rebel, ci vreau sa fiu in conses cu toata lumea...Sa fiu si eu macar odata fericit!

DA,stiu! Am gasit!!! Ma voi uita toata noaptea la TARAF TV! Din ce in ce mai mult recunosc ca vreau mai mult sa ajung in lumea aia, a manelelor. Plangaciosii de sorinel copilul de aur,denisa,salam si multi altii, incep sa imi faca viata din ce in ce mai buna, privesc deja altfel lucrurile cand ascult cum canta duios. Deja nu mai urasc pe nimeni si nimeni nu mai judeca si uraste la randu-i, deja ma simt mai bun si totul in jur e mai luminat si mai frumos. Nu mai conteaza ce sa va intampla maine cu mine,nu mai conteaza cine e presedinte,nu mai urmaresc stirile sa stiu ce s-a intamplat la Copenhaga cu ecologistii...,nu mai vreau decat sa mi se spele creierul!
Vreau sa am si eu o viata normala, sa fiu indiferent,indolent si nepasator.Vreau sa fiu nesimtit! Sa nu mai plang atunci cand ma uit la o emisiune banala la TV si privesc cu neputinta la ceea ce sa intampla azi la Sarmisegetuza Regia si ce se intampla in general cu traditia,cultura,valorile si credinta acestui neam...

Ma duc sa ma pish.

Nu am inteles niciodata de ce se bucura oamenii in seara de Revelion. Se bucura oare ca s-au mai apropiat cu inca un an de moartea care ne asteapta pe toti? Sunt cumva prea cinic?

Numai sabia mai poate schimba ceva. Din pacate.

Niciun comentariu: