duminică, 20 decembrie 2009

Porcul si judecata de apoi

Intotdeauna am fost obesedat de Rai si Iad. Eram de-acord doar cu Raiul.Zilele astea insa mi-am dat seama ca sigur exista si un Iad.Un iad al porcilor. Si cand spun al porcilor nu ma gandesc la politicienii romani, ci chiar la porcii pe care-i stim, acei "Ghitza"care in fiecare an pe vremea asta se muta cu tot cu cotetz in...iad
Daca as fi in locul lui Mel Gibson in loc de "Apocalipto"faceam o mare productie cinematografica in Romania. Un film sa se cheme "Apocalipsa- Macelul sau Trichineloza" cu actorii principali Ghitza din Pantelimon, Pafnutie din Panciu,Tudorel din Peris.
Tuturor porcilor le transmit un mesaj. Iesiti din cotetz in strada cum am facut noi, oamenii, acum 20 de ani si guitzati cat va tine gatlejul : FARA VILOENTA!!!
Bun soricul!

"Distractia e in toi!" sau "Distractia este maxima!" Ma inebunesc astia la stiri,de fiecare data aud acelasi cliseu cand vine zapada.Toata lumea e pe partie,pe schiuri,cu sania,se da cu nevasta, cu soacra cu ce apuca.Se distreaza oamenii, zic eu, e bine. Bai dar as vrea si eu odata sa vad cum filmeaza astia prin institutiile publice, prin guvern,parlament, sau senat, cum toata lumea munceste incolonat,organizat si la fel de euforic cum o fac atunci cand vin sarbatorile...
Mi-am dat seama ca in tara asta doar cand vin sarbatorile se "munceste"la distractie din greu...
Oameni buni,nu vreti sa fie Craciunul si Pastele tot anul?

Numai sabia mai poate schimba ceva.

Un comentariu:

Laura V. spunea...

am ajuns de toata jena..


btw Sarbatori macar un pic fericite in marea asta de indopati..