marți, 14 februarie 2012

38 !

...si uite asa, incet- incet, dar foarte repede...:)) am ajuns la varsta de 38 de ani. Este incredibil cum au trecut ultimii 6-7 ani !
Ce imi doresc? Cam ce mi-am propus la inceputul anului 2012. Poate nu doar atat...

Astazi imi dau singur o dedicatie. :)) OPETH - WEAKNESS ...






Nu sunt prea fericit ca am ajuns la varsta asta, de fapt nu sunt impacat cu mine, pentru ca nu reusesc niciodata sa gestionez asa cum trebuie... TIMPUL!!!

Am retinut un dialog misto intr-un film. Memorabil. Concluzia era ca TIMPUL este singura virtute care, odata pierduta, nu poate fi vreodata recastigata...
Asa ca nu pierdeti vremea, traiti-va viata!!! Odata, va fi prea tarziu...


Numai sabia mai poate schimba ceva !

Un comentariu:

Malina spunea...

La multi ani; si nu se zice 38, ci 20 si 18 ... :) ...