vineri, 20 iulie 2012

Făgaraș ... ce minune !

Ultima mea ieșire la munte a fost în Făgarș, probabil cel mai spectaculos lanț muntos din România.
Aș fi neputincios încercând sa descriu prea multe din ceea ce am simțit pe drumul spre Vf. Arpașu Mic, traseu pe care l-am făcut de unul singur. Eram doar eu , muntele cu absolutul lui și.... nemărginirea miracolelor naturii create de Dumnezeul Atotputernic. 
    O apă perfect limpede care curge printre pietre, venită aparent de nicăieri, este un spectacol unic și minunat, încât cred că aș putea privi o viață la el...fără să ma satur. Apa...apa este viață. Si câtă viață este în apă!
    Când am ajuns în vârf, am avut o alta revelație, de fapt a fost una din acele zilele din viața mea când am avut aproape în fiecare clipă revelații. Ma opream din când în când, admiram natura și lăudam Creatorul, împietrit de uimire! Aș putea să spun că dacă ar fi să te naști doar pentru a trăi acea senzație...cred că ar fi suficient pentru o existență. Cum să nu te bucuri de aceste lucruri simple pe care oamenii le-au primit gratis atunci când s-au născut? Cum să fim atât de proști încât sa ne luptăm o viată întreagă construind pereți și turnând asfalt, să ne înrobim la bănci preocupați să umblăm în mașini scumpe (dar pana la urma doar niște fiare), când este atât de simplu și ușor să te faci fericit doar contemplând viața de pe vârful muntelui!? Stând de vorbă tu cu tine însuti...în mijlocul naturii...cu tot peisajul magnific sub ochii tăi... 
  Până la urmă doar propriile picioare te pot face să te simți ca un adevărat rege, mai ales atunci când ești acolo sus...și cred că nici un Mercedes S-Klasse din lume nu o să poată te facă sa simți astfel ! Niciodată !

Am făcut un scurt film, mai departe... cuvintele sunt de prisos.



Decât o ințelepciune: "Aici este o mică părticică de liniște. In viată, mulți o cauta, dar puțini o găsesc"

Andy

Niciun comentariu: