sâmbătă, 6 februarie 2010

The Zeitgeist Movment

Am vazut "The Zeitgeist- Addendum" dupa ce vazusem anul trecut si prima parte a filmului.
Sunt cutremurat de adevarurile regasite in acest film si imi dau seama de ce a fost interzis.
Trebuie sa faceti un efort de 2 ore si sa-l vedeti ca sa intelegeti de ce traim (asa rau) si pentru ce/cine traim...si mai ales solutii. Eu deja imbratisez solutiile.
Ca sa intelegeti putin mai mult,intrati aici .Frumos este ca Romania are aproape 15.000 de vizitatori, sa zic, unul din locurile fruntase,dupa SUA, Marea Britanie,Brazilia,... si mult inaintea Germaniei,Suediei,Cehiei. Asta inseamna ca inca ne pasa, ca inca putem sa schimbam ceva. Chair si noi romanii. Este o gura mare de oxigen pentru mine.
Vizionare placuta!

Chiar ca numai sabia mai poate schima ceva!

2 comentarii:

Sabin spunea...

Sabia si bomba atomica. Da tare mi-e teama c-am lua-o de la inceput cu ziminteala de acum, aia care am mai scapa.O sa ma uit la film cand mi-or da drumu astia la net, adica sa am si eu mai mult de 12kb/sec. (asta se va intampla de maine)
Am citit intre timp concluziile. Subscriu.

Paul Slayer Grigoriu spunea...

Filmul asta e propaganda comunista pura, imbracata in idealuri umaniste. Conducere mondiala formata dintr-un grup de "intelepti", mama-natura ca zeitate suprema... mie-mi suna a altceva.